Za poslední tři dny

Moc se omlouvám, vůbec nic nestíhám...
V pátek jsem psala testík z Businessu - 8/10, ale opravoval mi to spolužák a oba jsme věděli, že ten jeden bod je dobře, ale on mi prostě odmítnul ten jeden bod dát, asi nepřekousnul, že jsem měla víc bodů, než zbytek třídy. No nevadí...
Sobotu a neděli jsme trávili v Londýně, spíš, než sem popisovat, co jsme všechno viděly dám sem fotky. (Až to půjde).
Jsem hrozně nadšená z muzea přírody!!!
V sobotu večer jsme šli s "naší rodinkou" do divadla na Wicked - Čaroděj ze země Oz. Kostýmy byly užasné, efekty vynikajicí, ale no... Byla to taková splácanina úplně všech teenagerskských romatických komedií... Asi bych na to podruhé nešla, ale nelituju toho, že jsem tam byla. 
V neděli jsme si ráno s Míšou prošly Londýn (Tower bridge, Tower ofL aso.) a pak jsme se potkali s Honzíkem a Kryštofem. Rozdělili jsme se a my tři (bez Míši) jsme zamířili do Národní galerie, kde jsme stávili zhruba 2 hodinky.
Pak knihkupectví, jídlo v Soho, Covent garden a na večeři s rodinkou. A psaní eseje na dnešek. 
Dneska jsem dostala svoji esej z Businessu a mám 16/18!!!! Dobrý, co? 
Nefunguje mi vůbec Postisimo (už to zkouším přes týden), takže nevím, jak to bude s pohledy. Achjo....
Já to dopíšu, jen teď musím na hodinu, zatím pa.


Míša u Big Benu



Nature Muzeum

Byly jsme i v muzeu Sherlocka Holmese



V.

Komentáře