Zítra (psáno 26.2.2017)

Pořád tomu nevěřím. Zítra letím. Hrozměmoc se tam těším! Celý včerejšek a dnešek jsem si balila věci (přikládám ilustrativní fotečku).
A to tam prosímpěkně ještě nemám kostýmek a košile. Tohle všechno musím nacpat do kufru a pokusit se, aby to mělo 15 kilo.(Tak má 16,9 kilo... Jupijééj, fakt jsem se bála, že budu platit víc, než za letenku :D) Hmm. No, spíš asi budu muset zaplatit nadváhu (zavazadla, doufám, že né svoji). Jo a abyste si nemysleli, všechno to jídlo je pro Angličany, já bohužel nic, limity na kufry jsou bohužel přísné .
Samozřejmě největší část zabírají běžecké věci (vlastně celá pravá část), ale co se dá dělat, v něčem běhat musím. Taky nemám moc věcí na víkendy a na normální nošení, ale prý si tam můžu prát, tak to snad zvládnu. Jediná věc, která mě trápí (u oblečení, jinak mě trápí spousta dalších věcí), je sušení mých běžeckých věcí. Jsem zvyklá si je po tréninku naházet na zábradlí, aby uschly a trochu vyčichly. (Ehm, Lucka ví jaké je to zapomenout bundu v atletické tašce, že? :D) No, tak doufám, že v Anglii mi bude také umožněno někde (daleko od našich pokojů) si dané věci vysušit a nebude z nich smradlavá hromádka u nás na poloji.... Uvidím.
Pac a pusu, zítra v 12:55!
Veruš



Komentáře