Něco (málo) o Verunce

Čus, já jsem Verča. Nejradši jím, spím a taky občas trochu běhám. A hodně ráda jím, jestli jsem to ještě nezmínila. Tenhle blog jsem založila hlavně proto, aby celá moje široká rodina (obzvlášť moje milovaná sestřička), všichni moji kamarádi (obě dvě a Daník) a celá moje TSMK (včetně Bravoporadny) věděli, jestli jsem tam náhodou neumrzla/nepřejedla se k smrti/jak přežívám bez svého fialového županu/co jsem zas provedla a mohli se bavit mými trapasy.
Jinak mám jako předměty vybrán tělocvik (tedy Physical Education), Business (Studies) a němčinu. Jééj, tak změna, němčina se mi prý nevleze do rozvrhu, tak jsem si místo toho vzala psychologii.
Jako sport jsem si vybrala přespolák, takže jsem raději změnila tréninkovou skupinu (ze středotraťařů na vytrvalce - abych byla lépe připravena) a teď zažívám nejdelší tréninky, co jsem kdy zažila. No doufám, že se trénink vyplatí a já se budu moct předvést v mé zářné formě (= nemusela bych být poslední).
Jinak se tam hrozněmoc těším, pište mi adresy, pošlu vám pohled (ale jenom když budete hodní ♥).
Pac a pusu. Veruš
Ještě bych chtěla poděkovat všem, díky kterým jsem tuhle možnost dostala. Obzvlášť svojí ségře, která tu pro mě vždycky byla. Dík Naty.
PS: Samozřejmě sem sobecky přidávám svojí fotku. Jak jinak.
9 DAYS TO GO!

Komentáře