Na letisti

Tenhle prispevek pisu z telefonu na letisti, omlouvam se za chybejici diarktitiku. Je to tady. Zhruba za hodinu uz budu sedet v letadle smerem Velka Britanie. Radsi nepremyslim nad tim, co jsem zapomnela, v nejhorsim si to dokoupim tam (taky razim heslo - co nemam, nepotrebuju. Teda kartacek si kdyztak koupim na miste). Pry nas bude na letisti cekat nejaky pan (jehoz jmeno jsem ROZHODNE nezapomnela MRK) s ceduli a nasimi jmeny (nebo jmenem GJK). Taky doufam, ze let bude bezproblemovy, cetla jsem, ze jich par kvuli te vichrici zrusili. Naposledy jsem letela v rijnu(o podzimnich prazdninach) do Cambridge, coz neni zas tak davno, tak doufam, ze cesta probehne stejne bezproblemove (kdyz pominu svoji marmeladovou historku. Kdo by to byl rekl, ze marmelada je taky tekutina...).
Tyjo, zacina mi byt pekne vedro, protoze, samozrejme, mam na sobe 2 nejtlustsi svetry a tlustou bundu. Jo a ted mi doslo, ze nemam zadnou cepici. Tak snad tam bude teplo. Zatim se loucim, zavazadla uz mam odbavena, ted uz jenom cekam na Misu, abychom spolu mohly jit na pasovou kontrolu a pak se vydat na tuhls superdobrodruznou cestu.
Drzte mi palce, doufam, ze vsechno zvladnu.
MUSIM SEM JESTE DODAT slibeny VTIP.
Pac a pusu.
Verca

Komentáře